№5, 2016

Комп’ютер у школі та сім’ї, 2016, №5

Читайте у 5-му номері:


1. Карташова Л. А. Відкритий мережевий ресурс «Accent»: інноваційні можливості для освітян
2. Стрижак О. Є. Управління знаннями — головна парадигма сучасної освіти
3. Колос К. Р. Засоби побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підвищення кваліфікації педагогічних працівників
4. Пeтрович С. Д., Тичук Р. Б. Використання технології розвитку критичного мислення в процесі проведення освітнього хакатону
5. Комарова О. В. Моделювання біологічних процесів у старшій школі засобами комп’ютерних технологій
6. Смирнова І. М. Професійне використання мультимедійних технологій у процесі методичної підготовки майбутніх учителів технологій
7. Підгорна Т. В. Навчення учнів пошуку хімічних відомостей в мережі Інтернет
8. Кіт І. В., Кіт О. Г. Методичні особливості інтеграції курсів інформатики та робототехніки
9. Стеценко І. Б. ЛЕГО-конструювання як компонент STREAM-освіти для дошкільників
10. Лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016 р. №1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах. Інформатика»
11. Лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016 р. №1/9-434 «Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. Інформатика»
12. Результати XXIX Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики

Advertisements
Оприлюднено в Зміст

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: